harta site | cautare
 
 
 Home  Summit  Media  NATO  Romania  Bucuresti 
 
 Home > Summit >  Logo
  Logo
 

Summit-ul NATO de la Bucuresti se va desfasura sub semnul “aripilor libertatii”. Acest concept a stat la baza realizarii insemnelor distinctive ale Reuniunii la nivel inalt care este gazduita, in aprilie 2008, de catre capitala Romaniei.

Avand la baza Monumentul “Eroilor Aerului”, din Piata Aviatorilor din Bucuresti, logo-ul Summit-ului NATO imbina o tema esentiala pentru natiunea romana- libertatea si rezistenta in fata incercarilor istoriei- cu elemente definitorii ale Aliantei Nord-Atlantice. In acest context, logo-ul ales reliefeaza participarea activa a Romaniei in cadrul NATO.

Logo-ul oficial al Summit-ului NATO de la Bucuresti a fost hotarat la sfarsitul anului 2007, in baza unui concurs la care au participat peste 80 de lucrari apartinand atat firmelor de specialitate, cat si unor studenti, artisti plastici si graficieni.

In urma depunerii acestui numar mare de lucrari si conform principiilor Aliantei Nord-Atlantice, doar cinci dintre participanti au fost alesi sa intre in finala:Ciprian Badalan; Alexandru Emil Bucur; SC STARLINK CREATIVE SERVICE SRL; SC DINOGRAPHICS SRL; SC STREAMLINE COMMUNICATIONS. Alegerea celor cinci lucrari a fost facuta de catre un juriu format din arhitecti, graficieni si reprezentanti mass-media. Au avut castig de cauza lucrarile care au reprezentat interpretarea grafica a prezentei active a Romaniei in cadrul comunitatii nord-atlantice, lucrari unice, creative, care nu au fost copiate sau preluate din alte lucrari similare.

Decizia finala in privinta insemnului oficial al Summit-ului a apartinut Secretarului General al NATO, Jaap de Hoop Scheffer, care a fost impresionat de tema ce a stat la baza lucrarii “Aripile libertatii” realizata de SC STREAMLINE COMMUNICATIONS.

Deoarece a fost aleasa doar tema, si nu lucrarea grafica ca atare, logo-ul final este o imbinare a ideilor mai multor graficieni.